BLANDAT

Måndag, faan asså.. Nu rullar tiden på! På torsdag så är det jobbdax.. Ska bli roligt, men samtidigt vet jag att sanden börjar rinna fortare o fortare... :( Snart är det (ursäkta) mars och jag måste ha ett jobb!!! Känner mig stressad och orolig... :(
Två månader går jävligt fort!!

Idag så har jag vart i Jakan en sväng. Köpte nya bhar och lite tshirts och ett par leggings.
Sitter nu i soffan och kollar på dokumentär med Jim. Ska åka o handla ikväll tänkte vi.. Börjar bli tomt i kylskåpet.

Igår va vi hemma hos Kattis och Jocke. Hon fyllde 30 igår. Så vi fick paj, vitlöksbröd, sallad och dricka. MAssa efterrätt och trevligt sällskap!!:D Hon fick en choklad massage av oss och en fotobok. Hon har ju likadan kamera som jag har (nikon d5000) så tyckte hon kunde få en bra bok av oss. Jag vill oxå ha den!! :D Så hoppas den finns på en annan akademibokhandel! :)
Fick även känna lite sparkar i magen!:D Såå mysigt!!! Hon ska ju ha i slutet av April, så vi väntar med spääääänning!!:D hihi..
Har fått låna hennes objektiv oxå, ett 55-200. Så imorrn ska jag fota lite!:D hihi.. hoppas på sol oxå!!

nää, nu ska jag fortsätta kolla. Vi hööööörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0