BUBBLES

Håller på o lagar mat. Eller jag har gjort potatisklyftor som väntar i plåten och satt på ugnen. Sitter här o funderar på om jag ska tända massa ljus i hemmet eller om jag ska strunta i det... hmm.. Har ju typ inga ljus kvar!
Måste till IKEA!! Ska försöka få med mig mamma dit imorrn. :P

Vill även till Läkarmisionen. (stavas det så?!) Vill köpa "nya" glas. Tunna och goda o dricka ur;) Är trött på mina tjocka ikea glas som Jim insisterade på att vi skulle köpa när vi flyttade ihop.... Suck! haha..

Vill ha dom andra glasen där, men dom är lite små tycker jag... Så hoppas på att kunna hitta något på Läkarmisionen. :)


Satt förut o kolla lite inredning. Tydligen ska Jhonny och Jon (från roomservice) komma med en tapetserie som va lite annorlunda.
Jag blev sjäääälvklart förälskad i en udda med såå cool!!

Hur snygg är den va?! :D Vart skulle jag kunna ha den då? Jo, på en stoooor vägg i en hall i et stoooort hus!

Såå GE MIG ETT HUS! :P

 

Hoppas på att min karl hinner hem tills maten är klar... Har ingen lust o äta själv.

Nu ska jag göra sallad och steka kött!

 

Hoppas alla får och har en trevlig fredfagskväll!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

jahaa, är det vad den är till för? Så bra :P

ja, sessa har ju inge lång päls mellan tassarna så vi slipper de problemet, men kan förstå att dina har de som har lite längre hår. :)

Jaa haha, jag kan inte bestämma hur den ska se ut, nu är den verkligen jätte ful men kände för att ha dem svart :P

Kan göra en åt dig med om du vill?

2010-01-08 @ 20:20:22
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0