-17

Idag är det läskigt kallt ute! Shit asså, man kan knappt tro att det kan vara så kallt här i Sthlm. Men det är på nått sätt ändå underbaart! Ska försöka ta mig ut till pappa. Håller tummarna på att isen är tjock så kan man leka lite;)

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp seeent och åkte med mamma upp. Jim satt hemma o plugga, så ville inte störa. Så då drog jag o Skrållan. :) Vi va som sagt uppe hos mamma. sen vid 14.30 kom Bea och vi åkte o hämtade Hanna. Dom hade haft kalas för henne idag på dagis. :) Så söta! Vi åkte till Viksjö. Jag o hanna åt smörgås o kollade på Simpson;) hihi..
Kom hem vid 18 och gjorde mat. Taco gratäng till mig o Jim. Va sååå gott!! Nu sitter jag här i soffan och fryyyyser! Ska ta en varm dusch om en stund. :)

Åh, räknade i kalenderna igår.. Suck!! HAr tyck att skrållan betett sig lite konstigt nämligen.. Rastlös, hårar, och väääldigt kärleksfull! Ja, men det va ju inte så konstigt! Är ju dax för löpet vilken dag som heeelst..... Suck.. VILKET betyder att ; Fiffi, Nellie, Laika och (förhoppningsvis) Chica oxå kommer o sätta igång.. Så vi kommer alltså ha totalt 5 löptikar hemma..... JIPPIIIIII!! Stackars Tango.. Aslan är ju kastrerad sen ett år tillbaka typ. Men Tango han har bollarna kvar.. Så, vi kommer skicka SKrållan hem till mamma och så tar vi Tango hem hit när alla kommit igång. Så blir det inga valpar av misstag;) haha.. Skulle sitta snyggt det.. Pappillon/ border collie! haha..
Laika och Tango ska ju ha valpar, men inte denna gång.. Nästa år blir nog bra! Och vill inte Bea, så kommer jag o mamma göra det!:) Jag saknar det såå mycket!! Va ju flera åååår sen sist!! :P

Imorrn så ska jag hem till Fanny. Ska fixa naglarna och så ska vi leka lite;) hihi..
Sen blir det säng tidigt, jobba på torsdag.... :(

Vi höööörs gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0