SUNSHINE!

Måndag och solen skiner som en gudinna utanför mina fönster! Underbaart! Jobbigt bara att man har för ont för att gå ut o gå... :(
Fick en tid hos v-centralen imorrn 8.30. Så det är skönt!

Igår va jag, mamma, Bea och Hanna i Stinsen halva dagen. Det va jätte trevligt!:) Vi shoppade, åt massa god mat och lyssnade även på uttagningen till Talang 2010. Lite coolt!haha.. Jag  o Hanna lekte massor hela dagen! Så mysigt!!
Jag köpte Twilight böckerna oxå. Så började läsa det första igår hemma hos mamma. :) Den är ju väldigt lik filmen men man kommer in lite mer i tankar och funderingar. Underbaart! hihi..

Lägger upp lite mobil bilder från igår.:)


Hanna försvann:P


Uttagningen


Hanna tycler att det lär ILLA! haha.. Underbaaart med ärliga människor!! :D


Jag o Aslan myser hos Kattis i lördags framför brasan. :)

Nu ska jag fixa mig lite och sen måste vi åka o handla. För våran kyl o frys är toooom...


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Åh du kommer att älska att komma in mer i Bellas huvud! Ska skicka dej en länk med så du kan komma in i Edwards huvud med, men den e på engelska. De e en bok som Stephenie Meyer började på som heter Midnight sun (Twilight fast ur Edwards synvinkel) men nån läckte ut halva boken så hon la ner de projektet :(

http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf

2010-02-23 @ 23:01:10
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0