SNÖÖÖÖÖÖ

Kommer det någonsin sluta snöa?! Gaah, är så trött på skiten!! Vill ha vår nu... Suck..

Fan man är adrig nöjd! haha.. I höstas då tjata man efter vintern o när den väl kommer ja då vill man att det ska bli sommar... Det är bara när det är sommar som man är nöjd! :P

Ikväll kommer Lejph hit. :) Han har vart bort rest en vecka, så ska bli kul o se han igen! Vi ska göra lax i ugen. Så Jim får väl äta något annat. :P hihi..

I veckan eller nästa vecka kommer intagningsbeskedet om jag kommit in på mina kurser eller inte. :) Ska bli trevligt! Måste söka csn oxå. Ska försöka göra det ikväll eller imorrn. Vill ha Jims hjälp så...

Nää, nu måste jag äta ngt. Vi hööörs!:)

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag håller med dig, lite vår skulle inte sitta fel.

2010-02-18 @ 00:22:18
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0