ONT I MAGEN...

Jag har sån mens värk!!! Har legat i sängen/soffan i 3dagar nu (om man räknar morgonen här nu) och det slutar inte o göra ont!! Faaaan va jag hatar detta.... Suck...

Idag ska vi till veterinären med våra hundar. SKa få Parvo sprutan och så ska dom plocka lite tandsten. Mest Zorri som behöver det, men doms ka få kolla hur dom andra ser ut oxå. Det kommer väl kosta multum som allt annat...=/

Igår va Leif här på kvällen. Han gjorde suuuper goda pannbiffar! och jag kokade potatis och gjorde sås. Åh, det vart sååå gott!:D hihi.. Kattis och Jocke va här en sväng oxå o hälsade på. Åh, hon är så fin! Det är verkligen underbaaart o få känna på magen. :) Känna hur det rör sig där inne. hihi..

Gud vilken duktig karl jag har! Han dammsugar:) hihi.. Skönt, då slipper jag göra det..
Nu ska jag ta o äta någonting..
Vi hörs seeen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

MISS U! måste ses snart!! PUSS OCH KLÄM!

2010-02-10 @ 20:11:31
URL: http://www.raggsockan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0