BLABla...

Torsdag. Jag ligger i soffan med smärta i magen.. Värsta mensen ever!!!=/

Igår va vi hos veterinären med Skrållan, Aslan, Zorri, Nellie och Fiffi. Våra tre skulle ha vaccinationer och så skulle dom kolla tandsten på dom oxå. Nellie va bara med och hade lite passivitet träning. :P Fiffi hade massor av tandsten! Men allt gick super!:D Våra hundar hade tandsten, men inte alls så mycket att det behövdes tas bort något. Så det va skönt!:) Fiffi däremot hade massor, så hon fick lugnande och somnade efter en stund i mitt knä. Sedan kom tandläkaren och slipade på tänderna. :) Hon va heeeelt utslagen! Lite läskigt faktiskt. Men hon vaknade och mådde bra. :)

Idag ska mamma operera sig. Hon har en knöl i axeln som ska bort. Så håller tummarna för att det går bra!! ♥

Imorrn ska jag, mamma och bror iväg. Kan inte skriva vart, haha.. För brorsan har en förmåga att trilla in här ibland. :P SÅ imorrn kan jag berätta. :P Men ni kanske kan gissa er fram till vad vi ska göra;)

Jag ligger som sagt i soffan just nu, dricker min frukost smoothie och måste strax ställa mig upp för o gå med hundarna. =/

Nu måste Jim ha datorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0