19/2

Fredagen den 19 Februari. Shit va tiden går snabbt!! SNart är det den 3 Mars! :) och sedan den 19Mars- diit längtar jag! hihi..
Jag längtar oxå efter besked om kurserna. Faan, kan int ebrevet trilla ner i lådan idag då..... Suck!

Igår skulle jag ju ha träffat några gamla kompisar, men blev aldrig så. Den ena fick problem med bilen så då sa vi att vi skulle ses nästa vecka istälet. :)
Så blev en hemma kväll med min älskling istället. :) Vi tittade på en jätte rolig film! Old Dogs med John Travolta och Robin Williams.
Vi fick oss masssa skratt och hade lite ont i magen när den va slut:P hihi..

Idag ska jag se på Greys anatomy och Private Practice! :D hihi..
Ah, va kul! Det snöar ute!! =/ Suck.......
Annars idag så blir det nog lugnt. Vet inte vad som händer ikväll än. Jim kanske skulle iväg o träffa Pohan och Lejph. Men först så ska han o jag iväg o handla! Nu är det tomt här hemma!!

Vi hörs sen! Nu blir det o ta in skrållan som ligger ute på balkongen och kollar läget;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0