VACKER KALL DAG!

Vilket otroligt vackert väder det är idag! Solen skiner och snön gnistrar. :) Så typiskt att kameran är hemma hos mamma......... hmm..

Var nyss ute med bara mina egna hudar och jag tror dom tyckte det var väldigt skönt! Bella är hemma idag nämligen. Mina egna hundar njuter verkligen då hon inte är här. Så måste fundera på detta, om det är värt de små pengar jag får för bella i månaden... Mina egna hundar är ju viktigare!

Idag ska jag inte göra så mycket här hemma. Ska äta lite lunch nu och sedan duscha. Jag ska hem till mamma igen ikväll. Vi ska till Ikea och Plantagen. Jag vill ha gardiner och blommor!!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills Jim kommer hem!
Och sen är det bara 7 dagar kvar tills Sandras lilla kommer! :) hihi..




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon kommer säkert dra ut på tiden bara för att!! :p



Miss you!!

2010-12-14 @ 15:21:39
URL: http://Raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0