STARS IN HEAVEN

Idag har det vart grått och mörkt. Men ändå väldigt vackert ute! :) Träden är riktigt vita och frostiga och det har vart lite disigt. Nu snöar det oxå. :) Jag trivs när det är så här kallt måste jag säga! :) Imorrn blir det en vända ute med kameran.
Har ärligt talat inte tagit en enda bild på vintern än! Skäms lite.... Så imorrn blir det de större objektivet och gå till hästhagen. :) Har jag tur får jag lite kalla, men varma mular på kort;) hihi..

Ikväll åker jag hem en vända då jag har Bella imorrn. Hon är på dom andra vovvarna här hemma så mycket...
Så ikväll ska jag spela Assassins Creed! haha..

Imorrn blir syrran 16 år! shit asså.. Tiden bara springer iväg! :P
Måste ju köpa presenten oxå... Veckan försvann!! Men vet vad jag ska köpa iaf :)

Nu ska jag plocka lite disk och sedan börja laga mat tror jag. :)

Sen håller vi tummarna för att det gå bra för Tango hos veterinären nu! Annars vet vi inte vad vi gör....



Om detta vore stjärnor i himlen så är dessa stjärnor våra nära o kära som ser ner på oss....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0