KRAMSNÖ???!!!

Vintern... Iskall, mysig, snön som gnistrar av solen..

Nähäää! Inte här i Sverige!!! Här har vi 0.5 grader, snöäckelvantar som hälls ner från den otroligt gråa och trista himlen! Va fick vi, en vecka av underbar iskall vinter?? suck...

Men nu ska jag inte vara så bitter!

Idag har jag haft Bella här. Jag är allergisk mot henne... Hon pussar mig och jag blir röööööd och kliig...=/
Nellie har även vart här. Eller hon är här, för Fiffi har idag opererats för hon haft en knöl på magen (från kjejsarsnittet för ngra år sedan) som skulle bort. Det visade sig vara ett brock, men dom hottade även två små tumörer som ska skickas på analys.

Jag hoppas verkligen att det är godartade små jävlar! Ingen lust med mer sorg...

Jim åkte igår till SF igen. Kommer hem den 19. Pratade med honom en sväng i morse, så väntar på att han ska vakna nu så vi kan prata! :)
Men åh va jag hoppas tiden rullar på snabbt!!=/

Fick idag veta nå roligt från pappa! Syrran min håller på o spelar inte en liten skiva!!:D hihi.. GRYMT!!
Är bla "Hey there Delilah" och "Somebody´s me" och jag ska få fota hennes omslag!:D Fatta grymt! Hon är grym!
Så jag sa att jag önskar mig skivan i julklapp;)

Usch, kollade nyss i mina skåp... Har typ ingen middag...:( Hade tänkt att jag kunde värma en paj, men har ingen sallad och då blir dom inge goda... Så blir väl nå pasta eller liknande. Blää! haha..

Vad äter man när man är själv??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0