JAG ÄR SJUK...:(

Har inte skrivit på flera dagar... det är för att jag ligger här hemma sjuk..:( Hostar, snorar och har så ont i huvudet!

Idag (eller igår) fyllde Ida år och jag skulle ha gått på henned partaj. Men jag orkade verkligen inte.. Hoppas dom har roligt!!:)

Imorgon börjar Hundmässan, hoppas verkligen jag orkar gå på den! Vill så gärna se Freestylen då jag ""känner"" (en tjej vars blogg jag läser är det, räknas det som ""känner"" då? ;) en av dom som tävlar! :)
Sen är det bara själva myskänslan av att vara där!:)
Förra året jobbade vi ju där, det var så jääääkla roligt!!:D

Just nu ligger jag i sängen, hemma hos mamma, och lyssnar på lite musik och hostar.. Dricker ljummet vatten, för o "smeka" halsen lite och ska snart försöka sova lite.. Huvudvärkstabletten ska få värka lite innan jag släcker-igen.

Om en vecka så har vi haft Julafton!:D Ska bli så mysigt! Vi ska fira den hemma hos mig och Jim. Blir jag, Jim, mamma, bror, moster, Sergio, Hanna, mormor och morfar. Ja sen alla hundar oxå;) Bjöd in pappa, Syrran och Carina oxå, men dom skulle hem till Carinas bror... Blev lite bsviken faktiskt! Detta var första gången, på mina 23 år som jag ber dom komma hem till MIG på Julafton, men icke...

Jag måste köpa Jims julklapp imorrn, hur jag än mår! han kommer ju hem på söndag morgon, så liiite stressad!:P
Sen är det klapp till Hanna oxå, men det vet jag vad det blir:) Hon ska få en bondgård, så jag ska köpa massa djur:)

Sen fyller vi ju år snart oxå... Så jäkla trist o fylla år under Julen....=/ Så svårt och få till nå firande..
Får se hur vi gör.

Nä, nu ska jag försöka sova lite... God natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni hade kul på mässan! Hade så gärna velat vara där!

Puss på dig!

2010-12-18 @ 16:46:06
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0