KALL DAG PÅ STAN

Fybööövelen va kallt det är ute!!! Mina ben är som två isglassar!!=/

Idag har jag vart inne i stan och träffat Jim på lunchen. :)
Vi var på Inter Sport, där jag prövade ett par Icebug skor. Det är skor som har inbyggda broddar i sulan och när man går på hårda underlag så går dom in i sulan igen. Så ett par sådana blev det till mig!:)


Såhär ser dom ut. :)
När man går på något halt, blött osv så är broddarna ute. Men när man går på asfalt så trycks dom in. :)




När vi var klara med skorna så gick vi till Vapiano och åt en otrooooligt god lunch! Faan va god mat dom har alltså! Blir tolig när jag ska bestämma mig för vad jag vill ha.. :P
Men blev en "pollo picante", Jim tog en likadan. :) Han som lagade maten frågade om vi hade vart där förut, och jaa det hade vi ju. Därför vi tog samma:P haha.. Meeeeeen va gott det var!:D hihi..
Men det var så mysigt o sitta där i värmen och äta lunch tillsammans:)

På söndag åker han till SF igen... :( Inge roligt alls.... :( Men hoppas tiden går snabbt!

Imorrn ska jag hem till Kattis och fota smycken:) Fick macroringar av Leif och Johan när jag fyllde år förra året, men det var fel på dom.. Så i lördags fick jag ääääntligen nya!:D hihi.. Så imorrn ska jag använda dom. :)Blir spännande!


Leif som tagit:)


Jag som tagit. :) Inte lika duktig, men faan det skakar ju så mycket. :P

Nu ska jag värma mig ordentligt under filten!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SHIET! vilka smarta :D

2010-12-03 @ 15:30:08
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0