JUST NU!

Väntar jag på att degen ska jäsa färdgt. Guuu va jag längtar tills lussebullarna är klara! Ska bli såå gott!:D Har tyvärr ingen julmust hemma, så får klara mig på cola:P

Medans jag väntar sitter jag och funderar på vad faaan man ska ha på sig på nyår!! Jag och Sandi har bestämt att vi ska ha lite glitter och glamour. Smink är ju inga problem, men kläder?! suck.... Får se om jag har något hemma som jag kan dra på mig och piffa upp.:)

Skulle vilja köpa något nytt, men har inte råd..:( Jag vill oxå vara en stor bloggare som får gratis kläder, presentkort och allt va det är:P

Galet va det snöar ute idag! Skulle det inte blåsa som det gör så skulle det se lite mysigt ut. Men tyvärr är det ju storm.....:(

kl 17.30 så ska Jims flyg gå. Jag hoppas veeeerkligen han kommer iväg! Är trött på det här nu....

Nu ringer kockan!!:D

Kommentarer
Postat av: G.E Online

Är Tango din hund?

2010-12-19 @ 18:13:05
URL: http://g-e-o.se
Postat av: bitterfittan

hoppas bullarna blev goda (:

2010-12-20 @ 11:49:03
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0