JEWLERY

Idag har jag varit hemma hos min svägerska hela dagen.:)

Kattis kom o hämta mig vid halv nio imorse. Åkte hem till varma huset och åt lite frukost. Sedan drog vi igång med fotandet. Jag skulle fota smycken som hon gjort och som ska upp på hemsidan. Så dagens göra var böjd rygg och ett stängt öga;) hihi..

Har gått spuper bra! Fram till typ halv tre, det var då det började bli lite mörkt... :P
Men försökte köra några till!

Runt halv fyra gick det inte längre! Så då hoppa vi ner i soffan och kollade på massa andra kort. :) Svea har vart en ledsen tjej idag, meeen så mysig hon är! hihi.. GULLAN! :P

Vid 18tiden kom Jim, så då käkade vi lasagne och det var såå gott!:D hihi..

Kom hem för en timme sedan typ. Ska strax kolla på Fringe och värma mig under filten med Jim. :)

Här är några av bilderna jag tog idag.






















Om du är intresserad av att köpa nå smycken, gå då in på Nikolitsi.se. Där kommer smyckena dyka upp sen. Finns några där nu, men sidan är inte riktigt klar än.


Kommentarer
Postat av: linn

Gud vad fiiina!!!

2010-12-06 @ 07:16:12
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0