FOTOGRAFERING

Har kommit hem till min o Jims lägenhet nu. Har ju vart hos mamma under helgen. :)Syrran kom igår och sov över till idag.
Kvällen spenderades med att äta god middag, kolla på dåliga Dansbandskampen och sedan sova... Jag var såå trött!

Idag har jag fotat Elin. :) Vi hade planerat att vara ute och fota men det var så kallt! Så blev inga bra bilder ute... Eller jo, några fina! men inte som passar som omslag.
Men fick till några inne. :)

När pappa kom o hämta Elin så var han snäll och körde hem mig. :)

Så resten av kvällen ska jag spela tror jag. Eller kolla en film...? hmm.. svårt! ;)

Här är några bilder från idag. :)




Denna gillar jag! :) Gillar hennes ögon, speciellt det med solen i. Det ser grönt och rött ut, passar till mössa och hår. :) hihi..




Denna har vi en plan för. :)


Orginalet, oredigerad.


Denna är oxå cool. :)

Önskar jag hade en fotostudio där man kunde hålla till!

Hoppas alla har haft en bra helg!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad bra de vart!! Gillade oxå den med solen i ögonen, riktigt läcker! När får man höra din systers ljuva stämma då? :)



Miss you! Pyss!

2010-12-12 @ 23:23:02
URL: http://Raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0