FIXELIFIX

Jag o mamma har vart på Ikea och Plantagen:) Vi köpte gardinstänger och gardiner. Samt taklampa in till klädkammaren. Tror jag aldrig köpt så lite på Ikea förr! haha..

Sen åkte vi till Plantagen och jag köpte lite blommor. Blev några små "träd" med gröna blad bara och tre "höstglöd" som är vita med lite rosa i. Jäkligt fina! Så jag tror vi kommer åka hem i veckan här o fixa till. :) Annars är jag hemma på fredagen iaf, så då kan jag fixa lite:)

Ikväll blir det säsongsavslutningen av Desperate. Jag såg det igår, men mamma har inte sett. :P

Imorrn ska jag vara här hos mamma. Kommer ringa lite samtal och sedan, på kvällen, åka hem till viksjö och äta middag.:) Ska fråga Hanna vad hon vill ha i Julklapp:P

Måste köpa till Jim oxå... Får fixa på Torsdag:)

Ska köpa julgran oxå!:D hihi.. SKulle vilja ha såna som finns i usa, ni vet riktigt fluffiga och täta granar! Men vi har ju inte såna..:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0