..

Spederar min helg hos mamma. :)

Var hemma en sväng igår, då bella va hos mig. Sen åkte jag hit på kvällen. Vi åt pizza och kollade på Eclipse:P

Idag har vi vart o handlat. Köpte lite smågrejer till min syster då hon fyllde år igår. :) Hon och pappa är påväg hit nu, så det ska bli trevligt!
Vi ska kanske baka lussebullar, om inte klockan blir för mycket. Meen är så sugen!:) hihi..

Imorrn ska jag nog fota henne inför hennes skiva. Ska bli roligt!:D

usch, daknar Jim.... han får hemskt gärna komma hem nu! :( 8 dagar kvar och det känns som en evighet! Men halva tiden har gått!

Jag ska strax börja laga middag, ska göra kycklingenchilada och massa sallad! SKa bli sååå gott!:D hihi..

Sen ska jag se till så vi hinner baka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0