DEN ROLIGA DAGEN SLUTAR..

...tråkigt!..

Jims flyg är inställt, så han kommer inte hem imorrn bitti:( Jag som längtat så otroligt mycket!! Hoppas han kommer hem under måndagen. Tydligen var det nå mekaniskt problem med planet, så det är iaf inge väder relaterat. Men åh, hoppas han kommer på måndag! :(

Idag trotsade jag min feber- jag och mamma åkte till hunmässan vid halv 10 imorse. Vi gick på rastorget, kollade lydnad och freestyle. Mycket trevligt var det! :) Jag hälsade på de ljuvliga Aussie´sarna och hittade även en ny ras jag föll för. :) Berger des Pyrénées, en liten vallhund som är så lik Zorri att det är skrämmande! Den har en makhöjd på ca 40-54 cm och Zorri är kanske 35.


Berger des Pyrénées, Á Face Rase


Min Zorri. Inte den bästa bilden, men den fösta jag hittade.

Så för att hedra Zorri den dagen hon går bort blir det nog en sådan, eller en svart Aussie. :)

Som vanligt är det så svårt att ta bilder på mässan, då det ständigt är människor ivägen:P


Två vackra Aussies:)




En stilig rottweiler:)

Det är i såna här dåliga ljusförhållanden och inget stativ som den dåliga fotografen i mig tittar fram! =/ hmm.. Måste plugga lite tror jag!

Nu ska jag sova, imorrn blir det lussebak här hemma. Samt att hoppas på att Jim kommer höra av sig o säga att han är på g hem!

Goooood natt!
Ber om ursäkt om det är nå stavfel, men har inga glasögon på mig... :P


Kommentarer
Postat av: G.E Online

Jag skulle fota Kooikrar på mässan igår men det var fan folk överallt. Stack det inte fram en arm så var det en fot eller en ful jävla skalle. Fick till några bilden men jag föredrar att fota på agilitytävlingar.

2010-12-19 @ 18:15:12
URL: http://g-e-o.se
Postat av: Mikkis

så fina vovvar

2010-12-26 @ 23:01:57
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0