BILDER

Lördag idag. Känns inte som lördag alls!
Idag är det en plugg lördag. Jag har repeterat lite matte och vi kom nyss hem från Sollentuna, där köpte vi kött och potatis till middagen ikväll.
(Per-)Fredrik är här oxå. Han o Jim sitter i köket och skriver rapport. Verkar inte särskilt kul alls...

Ja, men här kommer det lite bilder från igår. :)












Pirayan


Kolla in fingrarna på bilden!:D






Hääär försöker jag fånga en fjäril som flyger. Men glömt bort att jag har blixten på. :P






Puppor i määängder!




ihopfälld


Såhär såg den ut när den fällde ut vingarna! Såå vacker!!:D




Här regnade det. :)










Gott med glass och Mer.:)


Ute och går på Lundby Gård:)


Där borta har vi kossorna:)




Fåren, som stod och iaktog Zorri:P


Här badas Skrållan efter ett fårbajs"bad";)







Jim jagar och dödar getingar!!:P



Nä, nu ska jag fortsätta räkna!
Ha en super trevlig Lördags kväll!

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Jätte fina bilder!!



Själv är man sambo nu... o kämpar me att försöka få upp alla 100.000 tals kartonger :))



En inbjudan till middag kommer sen inom kort hihi.. kram så länge!

2010-08-10 @ 10:05:07
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0