RUBRIK

Det regnar ute!! Tjohooo! va roligt!!:D =/ inte...

Meen, vad ska man göra. Bara tacka för det, har vi tur försvinner den så otroligt fuktiga luften som vi haft i flera dagar nu..

Idag har jag, Jim o mamma varit på en lägenhets besikning. Vi ska förhoppningsvis byta våran lägenhet till en annan, i Kallhäll. :) Den 7 september ska våran lägenhet besiktas. Allt är väl klart för att det blir ett byte, men man vet ju aldrig. Men ska bli sååå nice!!:D Det är en 5a, ja varför ska vi ha så stort? Jo, en vän ska bo med oss oxå. :)
Lägenheten är stor och fin! Visst, behövs ju tapetseras i de flesta rummen, men det är ju inget ovanligt. Dom som är uppe nu passar dom som bor där nu. Men inte oss. Dom är fräscha och nya, men dom är inte vi. :)

Så det är det roliga och spännande!:D

När vi kom hem så satte jag mig i räkna. Är nu nästan klar med dagens. Men får vänta ett tag. Leif kommer snart hit på middag. Ska bli trevligt!:) Johan skulle ha kommit oxå, men stackarn börjar 6 på mornarna!=/

Idag blir det korvgryta till middag. Den är såå god! Lite stark och kryddig. :)

Hoppas på att det inte regnar imorrn! Vill åka till klubben med Laika och Skrållan. Inge roligt om det regnar. :(

Nu ska jag kolla igenom lite bilder, sen kanske det kommer upp lite här. :)

Ha en bra Tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0