PEDIGREE DOGS EXPOSED

Det här är någon av det värsta jag har sett!! Jag har mått illa, gråtit och vart förbannad under heela denna dokumentär!!

Jag lägger här ut den, och vill att alla som har hund, vill skaffa hund eller känner någon som har hund kollar på denna film! Det är skrämmande hur Kennel klubben(england) agerar/inte agerar!!!




Jag kommer ALDRIG ALDRIG att lägga ett gott öga åt CRUFTS utställning! Kommer aldrig att gå på en eller rekomendera en...

Usch!!

Stackars hundar!

inavel, avlivning, sjukdomar och sönderavlade hundar är bara nåågra av de saker som dokumentären tar upp!
Jag vet att den är lång, men se den!!



Documentary - BBC - Pedigree Dogs Exposed

bordercollie19 | MySpace Video

Lägger även in länken till platsen där jag hittade videon;
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=44215931

Skicka runt den här dokumentären till alla du känner, tycker så många som möjligt ska få se vad människan gör med våra hundar!!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Jag mår fan illa! Det e helt jävla sjukt att kennelklubben ej agerar mer för att förhindra sjukdomar från att avlas vidare!

2010-09-06 @ 12:54:06
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0