FUNGERAR ALLT??

Söndag och vädret är grått och lite kyligt. Men efter dagen som var igår är det nästan skönt att det är lite kyligare idag! :)

Inatt satt jag uppe och fixade med utseendet här i bloggen. Problemet är bara att min skärm har gett upp på 1/5 av bilden. Så min bild är ihoppressad lite grann.

Så nu frågar jag ER, Hur ser det ut?? Är det fjärilar på båda sidor i bakgrunden??

Och om ni märker något annat som verkar konstigt, säg gärna till. :)



Igår va jag o Jim på bio. Filmstaden Råsunda. Mycket trevliga lokaler, meeen, sätena är små så min stackars karl fick typ inte plats. Så när filmen precis skulle börja så gick vi o satte oss längts ner. SÅÅ nice! haha.. Bilden blev liiite stor, men va gjorde det. ;)

Filmen var iaf jäääkligt bra! Bästa action jag sett på jag vet inte hur länge!! LOVE IT! Tyckte t.o.m att DiCaprio var bra! :P Vi satt på spänn under mesta dels av filmen!
Det är sååå det ska kännas när man är på bio!!:D

Idag måste jag plugga en stund. Har en sida kvar av veckans to do. Sen ska jag träffa Sandra en stund, så hundarna får busa lite. :)

Här kommer ett fåtal bilder från igår. :)


Duktiga pojkar som bygger:)


Påväg på liten promenad. :)






Laika ska gå o hälsa på hästen.


Jag blötte håret med slangen innan jag gick iväg, det var tort när jag kom tillbaka. (en promis på 20 minuter kanske)

Nu ska jag gå med hundarna. :)

Ha en super söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är massa fina fjärilar på båda sidorna :)

<3 FIIIINT!!!

2010-08-16 @ 06:53:39
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skall dom inte Fladdra oxå? Gillar blomman mest :o)

2010-08-16 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0