ETT INTE ORDENTLIGT ADJÖ...

förlåt att jag inte skrivit något på 2 dagar.. Men är deppig.. Och kommer nog vara det några dagar..

Milo lämnade oss igår. Hans matte kom o hämtade honom, 1½ dag förtidigt och inte mer än en timmes förvarning..

Jag har gråtit nästintill konstant sen i tisdags.. Vet att vi var tvugna o lämna ifrån oss honom, men det var sättet det gjordes på. Vill inte skriva för mycket här, men planen för Milo och Chanel känns inte bra!

Jag vet hur Jennie känner sig idag.. Hon har haft Chanel lika länge som jag o Jim har haft Milo. Kan nog med säkerhet säga att hon har ett brustet hjärta... torskade tårar och en undran om chanel har sovit något inatt...

Har Milo sovit inatt? Fick han ligga i sängen?? Har han fått den mysiga gos stunden som han älskar nu på morgonen??
Tankarna tar inte slut... Jag tror jag grät mig till sömns igår kväll...




En bild som Leif har tagit. Min lilla bubbe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0