DRÖMMER...

Heeeelt sjukt va det blixtra igårkväll!! Himmlen var upplyst och alldeles lila!! Så jäkla häftigt!!! :D Va inte många gånger det mullrade. Vilket vars könt då Skrållan tycker det är jobbigt. :(
Mamma ringde och berättade att katten som sitter fast i trädet på andra sidan gatan snart jamade sönder sig sjäv!! Stackars!! Det sitter typ 15 meter upp, och inga grenar är det under honom...:( Usch.. där har det suttit i 2 dygn nu. När mamma ringde polisen så sa dom att dom inget kan göra. Risken är bara att katten klättrar upp högre.
PINSAMT att inte polis eller brandmänn kan göra något måste jag säga!!! usch..

Inatt drömde jag om Milo..:( När Jim kom in o la sig så frågade jag tydligen vart Milo var någonstans.. Saknar honom så grymt mycket!!




Söndag idag, vilket betyder att det är en dag kvar till Matte C börjar! Usch..Vill inte! Men blir säkert bra.
Idag så ska jag kolla om det är ledigt i tvättstugan och är det inte det blir det nog lite städ. I eftermiddag åker jag kanske med till Morfar. Dom ska äta kräftor ikväll, så kan ju vara gott o hänga med! :)


Kommentarer
Postat av: Chris

Hej Steffi,



Kul att ses igår! Nu ska jag kolla igenom din blogg :) Hoppas vi ses snart igen! :)



Trevlig helg! :)



/ Chris & tjejerna

2010-08-12 @ 11:24:34
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com
Postat av: denice

Ja min hund är finast av dem alla!

2011-02-04 @ 17:47:42
URL: http://midnattsljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0