LITE ROLIGT!

Hittade dom här på en sida. Lite roligt. :)
Hoppas alla har en super lördagkväll!

1. Det första du tvättar i duschen? Ansiktet mitt

2. Gillar du kaffe?
Nej, verkligen inte inte inte!!

3. Hur mår du just NU?
Trött som ett as! Men bra:)

4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?

För eller efternamn? men M. :)

5. Berätta om din senaste dröm. Oj, haha.. Hmm, det va någon konstig dröm med massor av ansikten som jag kände igen, musik och skratt. Antagligen drömde jag om igår. :)

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Hur skulle jag kunna välja maträtt för det första?! haha, så svaret är väl JA. :P

7. Vad vill du ha just nu? Haha, ;)

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Ja, det har jag säkert.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Hmm, jag gör nog både och. :)

10. Använder du smileys? Kolla upp.

11. Har du träffat någon kändis? Hur känd? Men ja, senast igår. Fyra stycken;)

12. Gillar du keso? Nej, det är verkligen såå äckligt!!

13. Vilken låt hade du sist i huvud senast? Hmm.. Lejph spelade nått album här hemma idag som jag går o nynnar på. Vet inte vad det var för något..

14. Hur många länder har du besökt? Finland, England, Spanien- så tre. :)

15. Är dina föräldrar stränga? Stränga, dom har inget o säga till om.;) haha.. Jag är vuxen och bor inte hemma. Men dom får gärna tycka:)

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? NEJ!

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Mina ögon;) haha..

18. Brukar du hyra film?
Senast idag. :) När vi hyr film är det till 98% bara svenska filmer.

19. Var kommer du vara på Lördag?
Ja, lördag just nu.. Så hemma och plugga och vart hos mamma. :)

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej, det var jag inte.. Men minns att min första pojkvän precis kommit hem från USA..

22. Vad åt du till lunch? Grillad kyckling, potatissallad, bröd och aoli.

23. Har du lockigt hår? Nej, men inte rakt heller.

24. När grät du senast? Igår, till Private Practice.

25. Har du gått in i en vägg någon gång? Nej, inte en riktig vägg. Men en stressvägg.

26. Favoritårstid?
Sommar

27. Vem höll du senast i handen? Aslan:)

28. Sover du med TVn på? Haha, skulle jag det?

29. Tycker du att du är gammal? Nej, men tiden går snabbt!

30. Är du mörkrädd? Det beror på situationen. Men är man uppvuxen på landet så är man ju van.:) Tycker mörker är mysigt!

31. Gillar du ditt liv just nu?
Ja, det är helt okej. Men kan alltid vara lite bättre. :)

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Jaa, herreguuuud ja! :P

33. Har du bra syn? Med eller utan mina GLASÖGON;)

34. Var är dina föräldrar just nu? Min mamma är hemma hos sig och min pappa är hemma hos sig, tror jag. :P

35. Vad har du på dig just nu? Mina älskade mjukisar och en collagetröja.

36. Vad var det senaste du köpte? En korv

37. Hatar du mer än 3 personer? Ja, alla jäkla djurplågare som härjar i landet just nu! Men annars så är det ingen. Hata är ett starkt ord.. Men finns en person som jag är mycket besviken och ledsen på...

38. Använder du sushipinnar? Nej, jag får fan inte till dom!

40. Äger du ett vapen?
Haha, ja kanske. Köksknivar, hundar, you name it;)

41. Gillar du ditt hår? Ja, det gör jag.

42. Gillar du dig själv? Inte just nu kanske.. Men får bli bättring på det.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Min kära mamma! Men kan inte säga att pappa är långt borta.. ♥

44. Hur ofta använder du MSN? Typ aldrig! Loggar in ibland för o kolla mailen.

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Åhhh! Den här listan måste jag sno!! skrattar Merci.. Puss o kram :))

2010-04-26 @ 08:58:18
URL: http://sessansandi.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Lite udda lista så som ovanstående kommentator så säger ja "joink" o snor den till min sida ;P

2010-04-30 @ 01:02:44
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0