ATT GRILLA VA NICE!

Vilken grå och tråkig lördag.. Men det har väl med vulkanen o göra tror jag..

Igår va jag o Jim ute hos pappa o gänget. :) Vi grillade kött och hade jätte trevligt! Syrran va iväg på nån konsert med kompisar så henne såg jag knappt. Blev ett hej o hejdå! Jag hade ju gjort en tårta oxå, den va väldigt mäktig! :P Men, då vet man till nästa gång.
Hundarna hade en väldigt fartfylld dag iaf, dom va ute o sprang och fick lite mat av pappa :P haha..
När vi kom hem vid 11tiden så somnade jag i soffan. Va så sjuukt trött, och ville inte alls gå upp imorse när klockan ringde.

Idag på dagen måste jag städa. Leif kommer hit ikväll. Så måste dammsuga! :P Är lite blodfläckar på golvet oxå. Laika löper ju och hon städar inte överallt jämt. haha, jätte fint!

Imorgon måste jag plugga. På måndag ska jag börja på mitt projektabete. Känner mig lite nervös inför det! Men kommer väl bli bra tillslut.

Bjuder på lite bilder från igår. :)


Min fina tårta!:D


Det är två sockerkaksbottnar, fyllning-nutella. grädde-hallon och choklad.




Grillen:)


Jag kom o värmde mig hos Jim. :) hihi..


Så här ser Aslan ut när Jim ska skrämma honom lite;)




Skrållan tar en paus i fotöljen. :)




Hoppas på att pappa ska tappa något!:P




Och plötsligt började det hagla?! (det prickiga på altanen)


Såhär såg den ut inuti. (skulle egentligen ha vart ett lager till med bara hallon typ. Men jag glömde det när jag bakade. :P )


Pappa, du har något runt munnen! :P


Skrållan fick lite grädde och då ser man ut såhär i skägget sen.




Skål!




Pappas coola tatto från Miami Ink!:D


Aslan nya "sele".


Våren får skynda på lite nu tycker jag!


Jag o pappa lirar lite gura i syrrans rum. Här är hennes Gibson. :)


Åh, jag har "selen" runt huvudet;)








Skrållan har "selen" runt benet.




Här hoppar vi upp i pappas famn.


Mammas duktiga tjej!:D hihi..

Nä, nu skajag plocka disk! Vi hööörs!


Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

Åh vad god tårtan ser ut :) sugen som fan på den :)

2010-04-17 @ 15:14:34
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Mumma vilken tårta du ;) Smask! Härligt o grilla e de ju oxå :) Goa vovvar oxå :)

2010-04-17 @ 22:51:31
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0