MY WEEKEND

Jag är sååå trött!! Ögonen svider och huvudet är tungt.. Blir nog en tidig kväll!

I helgen så har jag pluggat, varit hemma hos Kattis, Jocke och Svea en stund. Ätit middag hos mamma och kollat på körslaget. Varit hos moster och gänget, vi har gåt tpå 2timmars promenad med 5hundar och Hanna, bakat chokladrutor, pluggat och ätit middag i Viksjö. Är nu hemma. Måste egentligen skriva en rapport, men är helt slut..

I veckan så ska jag börja ett projekt arbete. så imorrn blir det massor med planering!! =/ Men blir nog bra!

Här kommer lite bilder. :)


Den lilla lilla Svea i Jims stooora famn!:D


Dressen som SVa fick av oss. :) Den kommer hon nog inte kunna ha försän till hösten :P haha..


Se så mycket hår hon har! hihi..





Det här är mitt lilla lejon!


Och här är Hannas lilla Kitty


Pussas lite med Zorri. :)


Vad hon nu gör på bordet vet jag inte. haha.. :D


Ute på promenad i skogen:)


Hundarna ligger alltid ett steg före:P


Underbara solen!!!:D




Aslan sprang som en jäkla toooooooook i 1½ timme, sen ville han ta det lugnt och fick
då ligga i vagnen. :) Mysigt!




Bakdags!


Blanda blanda!


Slicka skålen!:P


efter det såg man ut såhär!:D


till sist-slicka vispen med glasyren:D hihi..



Nä, nu ska jag ta något o dricka och sedan lata mig här i soffan. :)



Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi den 5 tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor pris på om du gjør det:)

2010-04-12 @ 00:01:27
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0