SOLDAG. :)

God förmiddag gott folk!:)

Söndag idag.. Helgerna går för snabbt! Igår så fick jag lite hjälp av Leif med mitt projekt och sedan åkte jag hem till mamma och vi hyrde film. Den spanska filmen El Orfanto (barnhemmet), den va riktigt bra tycker jag! Inte så läskig som jag trodde. Det va ju en psykologisk thriller. Och sedan såg vi oxå Sommar med Göran, bra och rolig, meeen så pinsam!! haha.. Fy faan asså!

Snart ska jag träffa Sandra och Z. Jag, Skrållan och Laika ska åka med henne och Z, mamma och chica till Görväln och promenera. Ska bli trevligt!!:D Härligt väder oxå! Men lite moln tyvärr. Men kanske försvinner.

Ikväll, eller vid 17 tiden så kommer söta kärleksparet Sandi och Anders. Vi ska grilla och ha mysigt. :)

Kameran hänger med idag!:D

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: eller hur :D dregelvarning ;)

allt är fint med mej :)

hur har helgen vatt?

kram

2010-04-25 @ 19:13:53
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0