SOL SOL SOOOOL!

Vilken härlig start det vart på denna vecka! Solen skiner så härligt och det går att sitta ute hela dagen. :) Igår spenderades min dag ute på balkongen med skolböckerna. Fräknarna frödas på mina armar och lite i ansiktet. Härligt! Det är vår tecken;) Inga blommor eller nå sånt skit, nej, för när fräknarna kommer-då är det vår! ;) haha..

Sitter just nu och dricker min frukost i soffan och kollar på Malou, Robert Gustavsson och Peter Dalle är där. Även Orup! Så nu sitter jag klistrad-faan! Jag måste ju plugga, men jag vill seee! haha..

Senare idag ska jag åka till Kista och möta min karl. :) Vi ska till Adidas Store och kolla på skor. Jag hade hoppats att vi kanske skulle äta i gallerian oxå, men bler tacos här hemma. Fungerar det oxå! ;)

Nä ni, nu ska jag kolla.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0