SKOGSPROMENAD OCH SOOL!

Soligt idag! Så härligt! Men lite kallt tyvärr.. Har balkong dörren öppen, men måste stänga snart! Såå kallt!

Idag gick jag o Jim upp kvart i åtta. Usch så tidigt! Men piggnade till ganska snabbt. :) Jm fick gå med hundarna o sedan drog han till skolan. Jag klädde på mig och tog med mig Laika till skogen. Jag hade en uppgift i Biologin om att jag skulle kolla djur och växter i skogen. Ville int gå ut själv, så tog med mig den fegast av våran hudnar;) haha.. Laika tyckte det av roligt i skogen, hon luktade på alla stubbar och stammar och hoppade på sten och stock. :) Hon ville ju helst vara lös, men icke! En flicka i höglöpet får ha koppel på sig! :P

Ikväll är det FUB och Arvingarna som gäller. :) Vi blir ett stort gäng som ska iväg. Jag, mamma, bror, Theres, pappa, syrran, brorsans pappa och två vänner till honom. :) Så det blir nice ikväll! :D Kameran åker sjääälvklart med. 

Jag ska strax äta något, sedan måste jag fortsätta med mitt projekt! Suck... Hoppas jag hinner klart i tid!

Bjuder på lite bilder från min skogspromenad. :)












Sötis!! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Raw format tack ;o)

2010-04-23 @ 15:52:11
Postat av: Mikkis

Fin vovve :D Åh du får ha de så kul på grabbarna ikväll :D Längtar tills man kan se dem igen verkligen :)

2010-04-23 @ 17:38:02
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0