LINKÖPING - "STAN"

Heldag på stan! Har vart en underbaaaart vårdag här i Linköping idag!:) Vi gick upp vid halv 10 och åt frukost nere i salen. Ingen speciell sådär, men trevligt med buffé! :) Jag fick dock jätte ont i magen! Så blev o springa tillbaka till rummet efter en stund. Men hoppas på bättre lycka imorrn;)

Vi duchade och fixade oss och vid elva va vi ute på "stan". Hundarna fick ju självklart följa med oxå. :) Så först fick dom springa lösa i parken och sedan gå fint brevid oss. :) Skrållan har varit lite nojjig av allt folk,men lugnade sig..

Vi träffade Christer oxå, min brors pappa, så vi åt lunch och gick en sväng till nån trädgård som jag inte kommer ihåg va den hette nu. Men det va mysigt och fint!

Här i Linköping är det verkligen vår! Inte snö och sopade gator. :) Blommor, varmt och mysigt!

Om knappt en timme ska vi hem till Jims mamma på middag. SKa bli trevligt! Blir nog en liten promenad där med.

Just nu ligger mina 3älsklingar o sover.:) Aslan på min kudde, skrållan vid min sida och Jim på sin säng. :) Såå söta! Inte bara hundarna som är trötta efter en dag på stan;)

bjuder på en bild, för det går såå långsamt o ladda upp från Hotellets internet!


Våran snygga tjej! :)♥


Hoppas alla har en toppen Påskafton!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0