!"#¤%&/()=?=)(/&%¤#"!

På Facebook går det just nu runt en notis om en rottweilertik som hittats död i skogen vid Arlanda.
Jag blir så jävla förbannad arg och ledsen när sånt här händer.. Hur kan man göra något sånt mot ett försvarslöst djur?? Likadant med dom jävlarna som hetsade sin hund mot en kanin. Hur är folk funtade?? En människa som torterar djur är fan helt jävla störd! Det är ett första symtom på en människa som är psykopat. Visste ni det?
Jag skulle ärligt talat puckla på den människa som skadat ett djur om jag mötte dom. Hoppas verkligen man får lära sig hur man ska hantera sånt när man går den utbildning jag vill gå! För annars kommer jag hamna bakom lås och bom..

En av mina hundar, Zorri, kommer från Spanien. Där har hon blivit utsatt för misshandel och jag blir så arg när jag tänker på det. Men såå glad att jag hittade henne!♥ Hur skulle oskyldiga djur få en andra chans om det inte vore för oss snälla och godhjärtade människor?





Artikel hos Märsta.nu

En död och lemlästad hund hittades i skogen nära Arlanda förra tisdagen. Polisen har upprättat en anmälan om djurplågeri.

Hunden hittades av en privatperson i skogen Slåttan nära Arlanda och larmade polisen som kom och hämtade den. Det handlar om en rottweilertik. Hunden hade lämnats i skogen med bortskurna öron, sannolikt för att hindra identifikation. Obduktion av hunden genomfördes 14:e april. Vad som orsakade hundens död är oklart.
Vet du mer om händelsen, kontakta polisen på 114 14


Bilden har inget med artikeln att göra.



Kommentarer
Postat av: Mikkis

SLÅ IHJÄL DEN JÄVELN!

2010-04-21 @ 18:08:51
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0