BLÖTA HUNDAR

Lite bider från idag. :)


Chica och Z röjer i sanden








Det va oxå kul att bada lite. :P


Sen lekte vi med en boll en stund..


Och till sist så posade vi snyggt;) Är det lagligt att vara så snygg? ;D hihi..

Ikväll har vi haft super trevligt här hemma!! Sandi och Anders var här, och vi grillade såå otroligt gott kött med potatisklyftor sallad och såser. Mumigt!! Sen satt vi i köket hela kvällen och pratade. Såå otroligt trevligt!!:D
Nu ska jag snart gå o lägga mig, är så sjukt trött....

Vi hörs imorrn!! :)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Det var verkligen jätte mysigt!! Tack :)) Vi hörs gumman. O du.. skicka gärna den där bilden... Det blir nog ett collage, precis som du sa.



Jag bara äääälskar din kamera :)) MÅSTE köpa en sån nån dag, då jag har extra pengar över.. skrattar Puss o kram!

2010-04-26 @ 08:45:24
URL: http://sessansandi.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: nej vad kul :)

jaa, de är mumsiga. idag ska de bli riktiga cupcakes med frosting och sånt :)

mums!



gör du idag då?

kram

2010-04-26 @ 11:24:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0