VECKA 38

Jaha, måndag den 14september. Vädret är lite halvkyligt och jag känner mig lite nere..
Är trött på att ha ont och inte kunna göra något... Helgen innebar mycket gång och det känns nu... Kan knappt stödja på foten och den värker hela tiden.
V-cetralen ringde nyss, självklart va jag på toa. så jag missade samtalet. FAAAAN!! Så hoppas på att han ringer tillbaka snart igen... Suck... Vill ha en ny läkare som lyssnar och förstår.. :( Vill gå o jobba! Vil linte bara sitta här rätt upp o ner.
Men ska tvätta lite idag. Och fixa i garderoben i sovrummet. Kan ta en stol o sitta på o sen vika o sortera.
Sen i em måste jag ta mig till Kista. Vi ska åka o handla. Och för att spara så mycket tid som möjligt så får jag ta mig dit... Tur att jag har nära till stationen!

Nää, nu ska jag ta o fundera på vad jag ska äta till lunch...
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja visst fan är de värt de!

UNDERBART =D

Däremot är inte Fredrik så förtjust i hundar men är man tillsammans med mig så får man lixom en på köpet ;D

2009-09-14 @ 18:16:53
URL: http://jannikasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha jaa, juste!

jasså, vad blire för ras då?

Hur länge har ni varit tillsammans?

Jaa, jag är lite intresserad men måste kolla lönen kommande månad innan dock.. ;P

2009-09-14 @ 20:14:12
URL: http://jannikasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0