HOPP OCH LEK

Onsdag 2 September.
Det är alltså andra dagen på hösten. Och det känns riktigt bra faktiskt!!:) Vädret är underbaaart och det känns underbart att känna höstdoften i luften. :) Hundarna ligger på balkongen och njuter i solen, men gossar ihop sig så det märks att det inte är lika varmt längre..
Skrållan har börjat ligga under täcket i sängen och de är svalt i sovrummet på nätterna.. :)
Tänk att man varje år gnäller när hösten är på väg.. Inte konstigt att folk blir deprimerade. Om man kanske ändra inställning så kanske hösten blir bättre:)
Jag ska iaf försöka. För hösten är faktisk vacker och mysig!:)



Igår va vi på klubben. Miin fot värkte både när jag gick eller stod stilla. Kunde ju inte halta runt på planen så va bara o bita ihop och trampa på! Så när jag kom hem va det inte roligt.. (inte idag heller!!!)
Träningen va iaf bra!:) Vi hade bara en instruktör idag, Cissi. :) (http://tegermark.blogg.se/) Gick super! Du va så duktig även om du va stressad;) Sandra va på kurs och dom andra sjuka. Vi fick klicka på allt, som vanligt. Sedan fick vi gå med vår hund och möta en annan. Gick super! Skrållan brydde sig inte:P
Vi fick sedan pröva på Freestyle. Och som jag sa-inget för oss. Skrållan undrade mest varör hon skulle gå under mina ben:P haha.. Så nja, ska väl prova lite mer så hon lär sig slalom mellan benen iaf. Men blir nog inge mer än det.



Agilityn däremot- den tror jag på! Vi gick förbi bordet som hör till Agilityn, hon hoppa upp o la sig där- som dom ska göra! haha.. SÅ det va bara o klicka o ge godis. :D Sedan gick vi förbi A-hindret. Jag gick så nära att hon va tvungen o gå upp på det. Inga problem! Hon fick godis hela vägen upp och hela vägen ner! STOLT!!:D



Kvällen kändes iaf lyckad och vi gick därifrån trötta- men glada. :) Och med ont!!=/
Chica tog sig ett äre-varv med lite lek och stoj när alla gått därifrån. :) Jag kelade lite med Border collie valpen Dallas. Han är sååå jävla go asså! Söööötis!:) Ska nog ta med kameran nästa vecka så man får lite kort på alla doggsen. :)

Idag då, jodå. Det gör ont som faan i foten min! Annars är det ju bra. Njuter av solen och det vackra vädret. Ska gå ut med hundarna snart. Försöka dra mig runt huset. Annars blir det o sätta sig på bänken här ute och bara njuta. :) Ska upp till mamma och äta middag där idag. Lax i ugnen- gott och nyttigt;) haha..
Jim pluggar sent idag, sen ska han hämta bilen på verkstan. Den har fått en ny baklucka. Så blir intressant o se:)

Köpte mig ett par Jenas tights igår förresten! Såå sköna! Men liite irriterande att dom åker ner hela tiden bara.. Skulle behöva dra åt bandet i dom. Och sen måste dom sys upp. Dom är ju typ en halvmeter för långapå mig;) haha.. Men känner mig riktigt snygg och fräsh i dom. :)
Ska köpa ett par svarta oxå. :) Men får vänta några dagar tills jag kan ta mig någonstans själv.. :P haha.. Känner mig riktigt handikappad! Tycker synd om mina hundar som oxå drabbas av detta.. Meen, blir bättre snart hoppas jag!

Nä, nu har jag skrivit tillräckligt! Vi hörs gott folk!:)

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Tack för gratulationen till Melvin. kram

2009-09-02 @ 14:36:05
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Agilitydream

Angående väskorna på min blogg. Jag är ju hundmänniska och lite smygbög så de väskorna passar mig perfekt!! ;)

2009-09-02 @ 22:33:48
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: ** SANDI **

Men stackare!!! Hoppas din fot blir bättre snart.. klarar du av att komma till sumpan?? eller ska vi ta det en annan dag?? Kram kram

2009-09-03 @ 01:24:45
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0