USCH OCH BLÄ!!

Inge roligt just nu... Har så ont! Vill bara gråta.... Det gör ont när jag är utan skor.. det gör ont när jag har skor... det gör ont när jag är stilla... Det gör ont när jag går... Det gör ont heeela tiden! =/
Skulle ha jobbat idag. Men pallade inte.. Så har ringt vårdcentralen. Måste hitta någon som kan sjukskriva mig!!!!
Så får se vad dom säger när dom ringer upp sen...


Gårdagen va toppen! Vi va många på Lilla Barkarby. :) Fanny, jag, Jim, Leif, mamma, Gunnar, Gillis, Bea, mormor och Hanna. :) Alla åt plankstek, förutom Gunnar som åt kalv av något slag. Men asså, planksteken, den är såå jävla god!! Man blir sååå mätt men vill ändå bara ha mer!!
När vi ätit så blev det en tiquila shot för mig i Leif. :) haha.. Vet inte varför, men så blev det;)
Hanna va jätte trött så dom åkte hemåt. Så vi gick hem vi med. Gjorde grönsaksstavar och dipp. Satte oss i soffan o kollade på tv. Kollade filmen Monsters vs Aliens. Såå bra! Skrattade massor!!:)
Sen somnade Leif o Fanny i soffan:P haha..

Annars idag, jag ska hämta Hanna på dagis klockan tre. Blir väääldigt lungt fram till dess. Vill inte gå ett steg! =/

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0