Svenska klassiker

Vet inte vad det är med mig! Men har fått dille på svenska klassiker. Ted gärdestad spelas just nu i mobilen när jag ligger här i sängen, redo för o sova.. Härom dagen spelades uno sveningsson på datorn. Har perioder då jag bara älskar o lyssna på dom! Älskar svensk musik! Såsom martin stenmark, brolle, strömstedt och orup:) jaa, självklart dom kära arvingarna oxå;) :-D dom har ju faktiskt den största platsen i hjärtat på mig;) kommer alltid att vara dom bästa! Haha.. Ja, jag ligger som sagt i sängen o lyssnar på musik. Jag o jim har tittat på film. Oxford murders hette den. Riktigt bra om man hänger med! Tidigare va vi på rusta, köpte billiga hopp hinder! Precis sådana som på bilden som jag la ut tidigare:) ska pröva dom imorrn. Vi va inne på media markt oxå. Jag vill ha en mac!! Helst air:en. Men lite liten skärm.. Hmm.. Och jävligt dyr! Haha.. Nä hörrni, börjar bli jobbigt o skriva på mobilen! Nattinatti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0