SKÖNT

Fick tag i vårdcentralen. Förklarade situationen och är nu sjukskriven tom den 25september. Det känns skönt!! Kan vila riktigt ordentligt då nästa vecka utan att behöva tänka på pengar osv..

Hämtade Hanna vid kvart i 3. Mötte alla mina egna barn-dom vart heeelt tokiga!:D haha.. Känns bra;)
Hanna vart oxå glad. :) Vi gick hem-sakta.... :P När vi kom in genom dörren här hemma hos oss så hade det kommit paket. Det va Pettson o Findus: Glömligheter. Så vi hoppade upp i soffan och tittade. :) Bea kom för en stund sen och nu har dom gått hem. Så nu sitter jag här och kollar på nån serie. Har faktiskt jeans på mig! Trots att jag bara är hemma i soffan. :) Dom är såå sköna!:D hihi..

Ska snart börja göra tacos. Men måste gå o handla.... Suck. Har ingen lust!! Meen, vill ju ha tacos så. ;) haha..
Hoppas på att Jim hinner komma hem tills det är klart. Men tror inte det är nån ide o hoppas;) haha.. Men så ör det väl o ha en karl som pluggar. :P

Nu ska jag ta o leta efter nå agility hinder på nätet. Billiga och nätta;)
Typ som dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0