REDO?

Vet inte.. haha.. blev förkyld igår kväll hos Fanny. Mår jätte dåligt! Meeen, har tagit Ipren och försökt o dricka mycket. Ska nog bli bra!;) haha

Igår hos Fanny va det jätte trevligt!! Sålde en tröja bara. Men bättre än inget;)
Vi hade morötter,gurka och dipp. :) SKrattade och snackade massor. Jessica P va med oxå, såå roligt! Saknar dig gumman!! Roligt att du kunde komma! Nästa gån kommer vi till dig;)
När alla gått hem så skulle vi sätta oss i soffan och äta popcorn. Fanny har ingen micro, så vi skulle göra i kastrullen. Fanny häller i olja och så väntar vi.. När hon skulle lyfta på locket så brann det!! MASSOR!! Skit läskigt!!! Och röken va hemsk!! Vi hostade som tokar och öppnde alla (läs 2) fönster och vädrade ur.. Usch! Läskigt som tusan!!



Sen somnade vi båda på soffan... :) Jag tog en taxi hem klockan 2.

Jim kom hem från Johan vid 3 tiden. sen somnade vi som två stockar. :P
Vaknade vid 11 av att mamma ringde.

Nu sitter jag i soffan. Fanny kom nyss, så vi ska väl åka om en halvtimme. Hämta upp mamma och bror. Seeeen bär det av!!:D hihi.. Ska bli roligt! hoppas bara på att jag inte blir sämre. Men lite sprit på det så;)



Vi hörs när jag är hemma igen! :D


HERRRÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0