ONT...

... i magen! :( Inge roligt alls!!

Idag har jag faktiskt inte gjort mycket. Som jag sa tidigare;) Fanny va här, vi tittade på ett avsnitt SATC. :)
Sedan gick jag ut med Skrållan på gården och hoppade lite med våra nya hinder. :) Ska göra imorrn oxå. Hon är duktig, när hon vill! Hon springer ibland runt hindret. Så måste sätta henne närmre..

Har ju glömt o säga!! Jag o Fanny ska på Chippendale på måndag!!!!!:D Ska bli skit kul!! haha..
Vet inte vad jag ska ha på mig bara... Hmm.. Men får fnula lite. :) Skulle ju vara roligt o vara lite fin!:)
Måste höra med Fanny. :)


Yuu, han har ju en percing i naveln!!=/ Inte snyggt alls! haha..

Nu ska jag o Jim gå med hundarna. Sen ska vi se ett avsnitt av den dåliga serien True Blood. Vet inte varför vi tittar?! Inga snygga vampyrer och tycker att den är ganska tråkig i allmänt! Men finns inte så myckety annat o se så..

Aja, vi hörs imorrn!:)
Nattinatti!!

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Ingen snopp heller haha:)

2009-09-20 @ 19:16:11
Postat av: Steffi

haha, nej den är borta! :P

2009-09-20 @ 20:27:17
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0