NYTT!

Idag har jag tvättst lite. Och vid 16 tiden så fick jag ta bussen till kista o möta Jim. Va inte alls kul o åka buss och springa runt... Men kan ju inte bara sitta här........ Suck!! Iaf, va inne på Gina. Hittade ett par snygga, sköna och svarta jeans! Dom satt snyggt och skönt! Långa i benen-som vanligt!! Meeeen- syyymaskin!:) Till det blev det en snygg lila t-shirt. Sen kom Jim och vi åkte iväg möt häggvik. Guuud vilka köer det va!! Meen, kom fram till slut. :)
Vi gick in i Stinsen och Löplabbet. Prövade lite skor och hittade ett par snygga. :) Så det är skönt att jag har ett par snygga vardagliga skor och ett par skor jag kan ha när jag ska ut o gå. Eller till klubben med hundarna. :)


Köpte det sista paret i min strlk i Gävle. Såå sköna och snygga;)


Snygg löpsko. Vattentäta med GoreTex. Såå skönt!:D Coola va?

Tittade igenom bilderna från helgen.... :( Inga bra alls... Leif lånade min kamera förra veckan- tror han ändrade något så alla bilder är välsigt varma.. Men bjuder på några. :)


Hittade ett hem jag ville ha!!:D


Hästar ute o går.


Den vackra ån som drar sig fram genom staden..


Whiskey


Nattisen äter maaaat. :D


Och det är sååå gott!!!


Jag hittade Rickards keps;) haha..


Familjen. :)


Och jag... ensam.. :(


Jag o Pessin drack alkoläsk;)


Vi hittade en söt mössa på Lindex. Pälsig och mjuk.


VII! hihi.. ♥

Nää, nu måste jag se klart på Roast på Berns! :)

Kommentarer
Postat av: Pessi

Bilden på familjen var ju häftig även fast den blev riktigt gul ;) Puss <3

2009-09-16 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0