LITE AV VARJE.. :)

Shit, jag har fan besöksrekord! hela 21 stycken! :D haha.. ja inte sååå många, men för mig är det! :D


Är uppe hos mamma. Jim är hos Åke o gräver o har sig. Ska hämta honom klockan nio så ska vi hem. får se om vi kommer hem då;)

Imorgon ska jag till Värdcentralen- äntligen!! Får vi se vad dom säger..
Sen på eftermiddagen så ska vi åka till Ikea med Johan. Han ska köpa lite grejer till sitt hem. :) Och jag ska nog köpa lite grejer oxå!:) Nytt duschdraperi, och kanske nya glas. tycker inte alls om dom vi har!!=/ Vill ha en te-kopp oxå till dom mysiga mörka höst dagarna.. :) hihi..

Annars blir nog helgen lugn.. Vill vila så mycket som möjligt så jag kan jobba nästa vecka! Är så trött på o vara hemma och inte kunna göra något... Blää!

Igår va Fanny hos oss. :) Vi lagade köttbullar och stuvade mackisar, såå gott!:D Sedan satt vi i soffan och kollade på extreme home makover och efterlyst. När hon åkt så kollade jag o Jim på Män som hatar kvinnor. Den va riktigt bra!!:D Så nu längtar jag till den nya filmen. :) den har premiär om två veckor. Så funderar fan på o gå o se den på bio! :D Ska fråga min karl. :)
Sen kommer ju New Moon i November, ska bli spännande!!:D hihi..

Ah, fan nu ska jag kolla på Ernst på 4an. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0