INGE KUL ALLS O SKRIVA OM...

Har vart hos psyko idag. Sen hämtade mamma mig. :) Skönt! Så jag slapp gå så långt till bussen. För ont för det!
Vi åkte till blomaffären för o köpa en blomma till mammas granne, då hittade jag en ny blomma oxå. :) Har just nu tappat namnet heeeelt på vad den heter! haha.. Meen så fort blommar slagit ut så tar jag kort. Såååå fin!!

Jag åt lunch för en stund sen. Måste fundera ut på vad jag ska ha på mig ikväll!! =/ Såå svårt jue!!
Känner mig inte så taggad just nu. Men hoppas på att det blir roligt när vi väl kommer dit!!:)
Jim är snäll o kommer och hämtar oss när det är slut.:)

Äh, vet inte vqd jag ska skriva.. Får se om vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haaha håller med dig, men hon uttalar faktiskt '' puss puss '' otroligt bra

2009-09-21 @ 19:00:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0