IDOL

Sitter i sängen o tittar på Idol. Missade igår tyvärr.. Men nu sitter jag här. Jim ville inte se, så han fick stora tvn och jag den lilla. :) Men gör inget alls- mysigt och mjukt här. :)

Idag bva vi en snabbis in på Mio- MINA KUDDAR FANNS!!!!!! Ska ta bild imorrn. Dom är iaf rosa, lila och guld. Blev såå snyggt!!!!:D:D:D:D:D Skär sig snyggt mot tapeten och det gör det ändåå snyggare;D

Guuud va det låter när dom "sjunger"!!! =/


Har bokat biljett idag till Gävle. Åker 17.30 på fredag. Ska bli roligt!!! Har med mig kameran- det ska fottas maaaaaaaaassor!!!:D haha.. Jag o jessie pratade om det i telefonen igår att vi har fan för liite bilder på oss! Bara pics from the old days;) Vilka är toppen bilder;) hihi..

Åh, satte upp nyckel skåpet- blev toppen snyggt!! :D Ska ta bild på det imorrn oxå. :)

Äh, mycket babbel här nu. See ya!

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Jag provade jackan lite snabbt i "butiken" men jag vet inte om den är skön - hoppas det. ;)

2009-09-09 @ 23:17:09
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: ** SANDI **

Ser fram emot att få se lite bilder... ;)



Kram på dig! <3

2009-09-10 @ 08:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0