HÖST!

Igår slog hösten till på riktigt! I måndags va löven gröna igår va dom röda och gula.. Åh, det ser underbaaaaart ut!!:)



Idag är det ganska fint väder oxå, så det glöder hett ute i träden!;)

Halv 6 kommer Ida o hämtar mig. Vi ska åka till klubben och träna lite. :)
Ska möta Sandra och några andra tjejer där oxå. Så ska bli trevligt!

Under dagen idag så har min hibiskus slagit ut mer och mer.. Den är så fin!!:D


Den är jätteguuuuul och i botten är den rosa!:D
Jag älskar denna blomma! Tänker på Spanien när jag har den i närheten!:)

Strax måste jag gå till konsum och handla grejer till middagen. Blir biffar i pita bröd. Får se hur det smakar..
Måste köpa korv oxå till Skrållan. :)

Mår lite bättre än tidigare, men är verkligen inte på topp.. =/
Men kvällen får nog mig att livas upp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0