GUD VILKEN DAG!

Det va riktigt härligt o vakna imorse!! Solen sken vackert och jag va sjukt taggad!:)
Gick upp och klädde på mig och frächade till facet. :) Sen ställde jag mig o skar korv. Kan s'ga att jag hade en galet taggad hund oxå;) Hon skulle vara med o packa o ha sig. Kolla att bollen hamnade på rätt ställe och att bajspåsar kom med osv...

Kom till klubben vid kvart i 10. Folk dök upp sakta men säkert.. Vi körde en utvärdering inne i klubbhuset och sedan drog vi ut. Satte våra hundar i ett träd, gick iväg in i skogen och la ett spår. Bara på 10 meter, men första gången ju.
Sedan gick vi tillbaka. Upp på övre planen och gjorde 2x2meters rutor som vi trampade ner och la två godisar i rutan. Hämtade våra hundar som fick spåra upp godiset. Skrållan va skiiiit duktig!:D När vi va klara med rutan så gick vi iväg in i skogen där vi lagt spåren.  Ställde upp oss vid våra respektive spår och gick iväg. Skrållan gick bra! Hon gick ut till sidan en gång, men med liite hjälp så kom hon in igen. Hittade sig boll och fick mega beröm!:D Är så stolt över min tjej!;)
Sedan blev det prommis på ca 30minuter bort mot lövsta badet, där va det Kyrkhamnsdagen. Massa folk och aktiviteter. Vällingby BK hade en plats där det fanns info om klubben, liten agilitybana, en rally lydnads bana och en plätt där vi stod o tränade. Det blev lite mer spår och sen tränade vi "fot". Jobbigt o ha liten hund där kan jag säga.. För belöningen ska så långt ner att skrållan hinner hoppa up pistället o ta godisen;) haha.. Men s¨länge hon går bra så är jag nöjd. Ska ju inte tävla i lydnad så;)
Usch, kändes riktigt tråkigt att det va sista gången idag!! Även fast jag ska dit varje onsdag. :) Då är det öppen träning och några tjejer från gänget vi haft nu kommer vara där. :) Jag kommer även sitta med i styrelsen på klubben så det ska bli skit kul! (tror jag.. vet ju inte vad det innebär än) :)
Har haft kameran med mig hela dagen. Sandra har haft den runt halsen, så nu blir det bilder. :D


Vår snygga klubb stuga. :)


Lite av planen och agility redskap. (o bajamaja)


Lite mer av planen


Mamma och Anne står o babblar i väntan på att gå tillbaka efter att lagt spår..


Det va varmt och vackert:)


Här lägger vi ut våran doft i rutan.


Redo att hämta Skrållan. :)


Guuud vilken snygg tjej!!


Ida, Oskar och Tuffe. :)


Madde med Dallas. Amy. Anne och Troll


Hela gänget!:D


En så sjuuuuuukt söt hund!!


Snygga Dallas!! Border collie/samojed


Troll lipar åt matte;)


Duktig tjej vid tå-tå


Kolla hur hon sitter:D


"Kan du sitta?"


Går lite snyggt;)


Ida tränar "fot"


Vanessa och Amy. Collie tik


HELA GÄNGET!!:D


Underbara är vi allihopa!;) haha..

Nu ska jag se på den dåliga filmen på 4an.....

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va roligt ni ser ut att ha haft det! Jag vill med ha en hund ju!! Så vi kan träna hoppehinder ihop!!

2009-09-20 @ 22:29:49
URL: http://fannyoberg.fnos.se
Postat av: Sandra

Haha, vad sexigt när jag sitter och äter :P haha, tack för en super dag, ni var kanon duktiga! Ses på onsdag!!! kramar om

2009-09-21 @ 19:28:27
URL: http://raaaggsockan.blogg.se/
Postat av: G.E Online

Snacka om fin klubbstuga om man jämför med Gnosjö BK. Herregud! Inte konstigt att man lämnade den klubben. Kul med så många fina bilder.

2009-09-22 @ 10:30:43
URL: http://www.agilityforum.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0