GÄVLE

Sitter här i Gävle. Jätte fint väder idag!! Men lite kallt.. :P
Nattis sitter o äter gröt med Rickard och pessin fixar sig. Jag är redo för avfärd;) Vi ska nog åka till Valbo, jag vill shoppa lite;) Sen ska vi handla grejer till middagen. Blir fläskfile, kryddsmör och potatisklyftor med rotfrukter i ugnen. :) Annars idag blir det nog inte så mycket..

Hade jätte svårt o somna igår!! Vred o vände mig.. Tänk att man kan sakna närhet så mycket! Ingen karl eller hund brevid sig!!:(

Har kameran med mig idag. :) Ska försöka ta lite bilder.


Nyckelskåpet kostade 340kr om jag inte minns fel. :) (På Mio. )

Vi hörs då gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg gillar jag INTE

2009-09-12 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0