FRIDAY

11 september idag.... Tänk va åren går snabbt! Känns inte som att det va länge sedan denna hemska dag va..

Idag iaf, så ska jag packa. Har iiiingen aning om vad jag ska ha med mig! Jeans tights och linnen typ. haha.. Har nästan inga t-shirts. Så funderar på o köpa det imorrn. Måste ha lite nya kläder!! Har ju bara sommar grejer och nu är hösten här. Kan inte springa runt i tunika lixom! Äh, det löser sig!

Igår så va jag o Jim o köpte fälgar till bilen. Mycket snygga! :)
Vi hömtade upp Fanny på vägen hem. Resten av em/kvällen så färgade vi hennes hår, kollade på SATC och åt gurka/morötter med dipp. Mycket mysig kväll!! :) Är så skönt att hon har bättre arbetstider nu så vi kan ses mer!:D

Hon o Zorri kommer nog hit snart. Får se vad vi hittar på. :) Sen ska hon åka med mig till stan o följa mig till tåget;) hihi..

Ah, bilder! På pallen och nyckel skåp. Inga kuddar än, för jag måste fixa soffan lite:P haha..

Prickigt o fint va?!:D





Alldeles perfekt plats! Ser lite tomt ut, men det är fan skönt!



Alla våra sängkläder. :) Fick plats utmärkt!:D



Nä, nu ska jag ta o fixa mig lite. SItter i soffan med blött hår uppsatt i en knut, mjukisar och en sunkig t-shirt. :P
Såå, vi hörs under helgen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostade skåpet?

2009-09-11 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0