...

Har kommit hem från Gävle. Smockat på tåget!!!! Men fick mig en plats. Nästa gång blir det faktiskt att boka en plats hem oxå! Mamma hämtade upp míg på centralen halv 5. Då åkte vi hem, jag bytte kläder och sen åkte vi hem till mamma. Blev fisk till middag, såå gott!:) Jim va inte hemma när jag kom hem och när jag kom hem nu så hade han inte kommit hem än...
Faan va jag saknar honom just nu!! Hatar o vara själv på kvällen. Visst kunde ha vart kvar hos mamma. Men ville hem till mig- till oss. Hoppas han kommer snart...

Helgen då:) Den har vart toppen!! Så kul o träffa min Pessin!! Och Nattis börjar bli såå stor!!:D Hon blir ju 1år om en månad. :) Snuffan! Vi har snackat massa skit och myst tillsammans:) Dom åker snart på semester, men när dom kommer hem och min fot blivit bra så ska vi ut o dansa lite!! :) ♥
LOVE YOU BEJB!


Imorgon blir det jobba. Men har sååå sjukt ont i foten asså!! Kan inte stödja mig på den alls längre.. Imorrn har jag en telefontid med v-centralen. Hoppas på nå svar eller en remiss till en annan läkare! =/

Nää, ingen skriv lust. Bilder kommer imorrn!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jo, men hon har ju sånt jävla underhår som fastnar överallt.. Vill inte ha de så ;P

Väntar hellre lr hittar nån annan hehe.

2009-09-13 @ 22:25:55
URL: http://jannikasofia.blogg.se/
Postat av: ** SANDI **

Vilken jäkla envis fot, du!!! Hoppas du får nått vettigt ur VC o att dem kan hjälpa dig. Kraaaam!

2009-09-14 @ 00:02:52
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0